חשיבות השיווק בדוא"ל
אם אתה לא שולח ניוזלטרים בדוא"ל ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, אתה מפסיד כסף. 98% מהאנשים בודקים את האימייל שלהם דרך הטלפונים הניידים. זה 98%! אנשים נמצאים בדרכים ובודקים את האימייל שלהם באמצעות הודעות פוש. מה קורה אם אתה לא שולח מבצעים ועדכונים לגבי המוצרים או השירותים שלך? הלקוחות שלך לא נזכרים ולא מזכירים את החברה שלך לאחרים כמעט ובכלל. אז, תפנים – שיווק בדוא"ל חשוב מכיוון שהוא מגיעים ללקוחות מייד.
איך להצליח בשיווק בדוא"ל
כדי להצליח עם קמפיין שיווקי בדוא"ל, צריך שתהיה לך שורת נושא ברורה ותמציתית. שורת נושא ארוכה, או שלא ברור מה היא מציעה, צפויה להידחות כספאם על ידי הנמען.
הקפד לעצב את הודעת הדואר האלקטרוני שלך כראוי. אנשים משתמשים בסוגים שונים של טלפונים. מה שאומר שהם משתמשים בסוגים שונים של דפדפנים ומערכות הפעלה. אם ההודעה שלך מופיעה מבולבלת או לא מעוצבת, הלקוח לא יקרא. ופשוט יתעלם מהמאמצים ומההצעה שלך. אם אינך מכיר את הסוגים השונים של פורמטים של שיווק נייד / ניוזלטר דואר אלקטרוני, אנא מצא חברה שכן.
כדאי גם להשתמש בתוכן חזק. אל תלחץ ואל תהיה בוטה. ציינו את ההצעה שלכם, ציינו את ההטבות. ציינו את ציר הזמן שעל הלקוח לנצל את ההצעה. אי הגעה לנקודה לא תגרום למכירות או עניין מצד הלקוחות. מילים דומות מדי לאלו של, לדוגמה, מודעת מכירה של מכונית משומשת גם תרחיק אנשים.
עליך גם לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים של מאמצי השיווק שלך בדוא"ל. אם יותר אנשים פותחים מיילים בלילות שלישי לעומת שבת בבוקר, התאם את תאריכי המשלוח שלך למכירות ו/או הודעות חשובות.
סיכום
שיווק בדוא"ל הופך חזק יותר מאי פעם בימים אלה. אנשים משתמשים במדיה חברתית כדי לייצר יותר מנויים לניוזלטרים, המכילים הצעות קידום מכירות מיוחדות ותוצאות טובות יותר של החזר ROI. שילוב של תחרויות וידאו, אודיו ואפילו צרכנים בהצעת דוא"ל מיידית או ניוזלטר דוא"ל יעזור לעסק שלך לצמוח ולמוצרים/שירותים להימכר מהר יותר.
אל תשכח שהתוכן תמיד יהיה המלך. השימוש ביותר מדי תמונות או קישורי וידאו לא מקצועיים עלולים לגרום לעיכוב בעת שליחת הדוא"ל.